AAAAAAAAAAAAAAA
Toggle navigation
مدیریت امور آموزشی
مدیریت امور آموزشی
English
معاونت آموزشي
وبگاه دانشگاه
پورتال خبری
سلام سلام سلام
جستجو
جستجو
دانشگاه زنجان
معرفی
واحدها
Title
واحدها
Column
- معاون مدیر آموزش
- اداره دانش آموختگان
- اداره خدمات آموزشی
- اداره حین تحصیل
- نظام وظیفه
- دبیرخانه
- بایگانی
آمار و اطلاعات
Title
آمار و اطلاعات
Column
- آمار دانشجویان
- آمار اعضاء هیات علمی
- اطلاعات رشته ها
راهنمای سامانه آموزشی
آئین نامه ها و فرم ها
راهنمای سامانه ها
روال ارائه خدمات
اشخاص
بروزرسانی: 22-3-1403
معرفی اداره حین تحصیل
مریم بازرگان
مسئول اداره حین تحصیل
کارشناس دانشکده های مهندسی و علوم
تلفن:
33052695-024
فاطمه مسعودی
کارشناس اداره حین تحصیل
کارشناس دانشکده های کشاورزی و علوم انسانی
تلفن:
33052596-024
شرح وظایف اداره حین تحصیل:
پشتیبانی از سيستمهاي كامپيوتري آموزش كل و دانشكده ها
نگهداري و پشتيباني از سرورهاي آموزشي آموزش كل
نگهداري و پشتيباني از سرور وب سايت آموزش
برگزاري انتخاب واحد و حذف و اضافه اينترنتي
برگزاري و پشتيباني از سيستم ورود نمره اساتيد
مسئوليت وب سايت دانشگاه (قسمت آموزش)
به عنوان مسئول واحد رايانه و حین تحصیل و انجام امورات محوله
پيگيري در خصوص ارتقاء نرم افزارهاي آموزشي و مكانيزه كردن كارهاي دستي
نظارت بر كليه امور آموزشي دانشجويان در كل دوره تحصيل
نظارت بر حسن اجراي برنامه هاي مصوب و اصول كلي برنامه هاي آموزشي
اجراي مصوبات شوراي آموزشي و كميسيون موارد خاص و كميته انضباطي
مطالعه و اتخاذ تصميم در مورد مسائل و مشكلات آموزشي دانشجويان با هماهنگي مدير امور آموزش
كنترل و بررسيهاي لازم در زمينه آيين نامه هاي آموزشي از سوي دانشكده ها
انجام مكاتبات مربوط به مسائل آموزشي دانشجويان با وزارت متبوع در خصوص تغيير رشته
ايجاد هماهنگي لازم در دانشكده ها جهت اجراي قوانين، دستورات و بخشنامه هاي آموزشي
بررسي مسائل مربوط به تغيير رشته و انتقال توأم با تغيير رشته، انصراف و محروم از ادامه تحصيل
صدور احكام دانشجويان اخراجي و ترك تحصيل پس از انجام كليه مراحل اداري
رسيدگي به پيشنهاد دانشكده ها در مورد منع ادامه تحصيل دانشجويان عدم مراجعه و رسيدگي به وضع آنها طبق مقررات آموزشي مربوط
تهيه و پيشنهاد تقويم دانشگاهي در نيم سال به شوراي آموزشي جهت تصويب و ارسال به دانشكده ها
بررسي و اقدام در خصوص نامه هاي ارسالي دانشكده ها در ارتباط با وضعيت مرخصي و حدف ترم دانشجويان
بررسي و رفع اشكالات احتمالي در دروس اخذ شده دانشجو در زمان انتخاب واحد و يا كارنامه دانشجو
بررسي و اقدام در خصوص تغيير ساعات كلاس، محل كلاس و نام استاد مربوطه
صدور گواهی اشتغال به تحصیل برای وزارت علوم جهت ارائه به سفارتهای مربوطه
پاسخگويي به سؤالات آموزشي دانشجويان
انتخاب واحد دانشجويان ( دانشجوياني كه مشكل دارند)
ثبت مشخصات پرسنلي دانشجويان
ثبت حدف واضافه (دانشجويان مشكل دار)
ثبت حذف تكدرس (دانشجويان مشكل دار)
ثبت ريز نمرات دروس برابرسازي شده ، مهمان در دانشگاه ديگر ، انتقالي ازدانشگاه ديگر ومهمان از دانشگاه ديگر .
ثبت حذف پزشکی
ثبت مرخصي تحصيلي ،حذف ترم ،ادامه تحصيل تطبق كميسيون موارد خاص
ثبت شماره درس رشته هاي جديد براساس سرفصل براي رشته هاي تازه تاسيس
تعریف نام کاربری دانشجویان و اساتید برای ورود به سیستم گلستان
وساير مواردي كه از بخشهاي ديگر دانشگاه و آموزش درخواست گرديده است .
بازدید امروز: 2